Ελ. Βενιζέλου 220, Λιμένας Χερσονήσου 700 14Ελ. Βενιζέλου 220, Λιμένας Χερσονήσου 700 14
(+30) 2897 302 900(+30) 2897 302 900
info@primehealthmed.grinfo@primehealthmed.gr
Τι να κάνω αν βρεθώ σε περιστατικό επιληπτικής κρίσης;

Τι να κάνω αν βρεθώ σε περιστατικό επιληπτικής κρίσης;

Η επιληπτική κρίση είναι μια κατάσταση που μπορεί να είναι εντελώς απρόσμενη και να προκαλέσει ανησυχία.

Όμως, υπάρχουν βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βοηθήσετε τον παθόντα κατά τη διάρκεια μιας επιληπτικής κρίσης. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας και να ακολουθήσετε προσεκτικά τα παρακάτω βήματα.

Αρχικά, καλέστε αμέσως τον αριθμό έκτακτης ανάγκης για να ζητήσετε τη βοήθεια των επαγγελματιών υγείας. Αποστείλετε την τοποθεσία σας, εάν είναι δυνατόν, για να διευκολύνετε την άφιξή τους.

Προστατέψτε τον παθόντα, τοποθετώντας τον απαλά στο έδαφος, τοποθετήστε τον σε μια άνετη και ασφαλή θέση, απομακρύνοντας όλα τα αντικείμενα γύρω του που θα μπορούσαν να τον τραυματίσουν. Έπειτα, τοποθετήστε απαλά κάτι μαλακό κάτω από το κεφάλι του παθόντα για να προστατέψετε το κεφάλι του από τυχόν τραύματα.

Είναι σημαντικό να αφήστε τον ασθενή να έχει την ελευθερία κίνησης του κατά τη διάρκεια της κρίσης και  να μην προσπαθήσετε να κρατήσετε τα άκρα του ή να τον περιορίσετε αλλά και να μην τοποθετήσετε τίποτα στην στοματική κοιλότητα του ασθενούς.

Προσπαθήστε να κρατήστε ηρεμία και να παρακολουθήστε τη διάρκεια της κρίσης. Σημειώστε πότε ξεκινά και πότε τελειώνει γιατί αυτές οι πληροφορίες μπορεί να είναι χρήσιμες για τους επαγγελματίες υγείας.

Τέλος, όταν η κρίση τελειώσει, βοηθήστε τον ασθενή να επανέλθει αργά παρέχοντάς του άνεση και καθοδήγηση.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι κάθε περίπτωση επιληπτικής κρίσης είναι μοναδική, και θα πρέπει να  επικοινωνήσετε πάντα με επαγγελματία υγείας για περαιτέρω αξιολόγηση και συμβουλές.

(+30) 2897 302 900(+30) 2897 302 900